Zapraszamy na trzecią edycję

Dnia Dziecka Remidium – DDR 3

(Dzień Dziecka z Postrzeganiem Pozazmysłowym)

 

Organizator Imprezy

Organizatorem imprezy jest Fundacja Remidium założona przez Natali Reisner,

prowadząca Polską Akademię Postrzegania Pozazmysłowego (PAPP).

Dane fundacji:   KRS-0001036551    NIP-8842819377    REGON-525337575

 

Data Imprezy

Sobota 4 października 2025.

 

Miejsce imprezy

Hotel - Restauracja Delicjusz

Rosnówko, ul. Poznańska 1 (16km od stacji PKP Poznań Główny)

62-060 Trzebaw

 

Dojazd pociągiem

Dojazd pociągiem z dworca PKP Poznań Główny (24 minuty).

Dojście z dworca Trzebaw Rosnówko – 450 metrów.

 

Zobacz sale, w których odbędzie się impreza:

https://www.facebook.com/swiatdzialainaczej/videos/501929936322272?idorvanity=7516181575154359

 

Zobacz relację z 1 edycji dnia dziecka z Postrzeganiem Pozazmysłowym:

https://www.youtube.com/watch?v=m666XOksPTM

 

 

Czas trwania imprezy

Impreza trwa od 11:00 do 23:00 (12h)

Impreza rozpoczyna się w sobotę o godzinie 11:00 – przywitanie gości

Pierwsza część imprezy związana z zabawami dla dzieci trwa od 12:00 do 17:00.

Druga część imprezy przeznaczona na integrację dzieci i rodziców trwa od 18:00 do 23:00.

 

Cel imprezy

- Pokazanie dzieci bawiących się widzeniem pozazmysłowym i przez to promocja tego tematu w Polsce.

- Promocja systemu certyfikacji dzieci przez PAPP.

- Pokazanie możliwości zastosowania widzenia pozazmysłowego w sporcie.

- Pokazanie możliwości zastosowania widzenia pozazmysłowego w edukacji.

- Integracja instruktorów widzenia pozazmysłowego oraz rodziców i dzieci z widzeniem pozazmysłowym.

 

Ograniczenie wiekowe

W ćwiczeniach podczas DDR2 mogą wziąć udział dzieci od 3 do 15 roku życia.

 

Ograniczenia ilościowe dzieci

W imprezie może wziąć udział maksimum 40 dzieci.

 

Nagrody dla dzieci

Każde dziecko za udział w zabawach otrzyma prezenty.

Dzieci otrzymują prezenty za udział w zabawach bez względu na uzyskany wynik.

 

Forma imprezy

Celem DDR2 jest promowanie systemu certyfikatów dla dzieci

Polskiej Akademii Postrzegania Pozazmysłowego.

Zabawy z widzeniem pozazmysłowym prowadzone są przez 10 instruktorów.

Każdy instruktor prowadzi podczas imprezy 4 dzieci.

Opiekunowie dzieci siedzą z podopiecznymi przy stołach z instruktorem prowadzącym.

Na końcu imprezy dzieci, które zaliczyły wymagane ćwiczenia otrzymują certyfikaty Akademii.



Zdobywanie certyfikatów

Standardowo podczas imprezy można uzyskać certyfikat PAPP od 1 do 3 stopnia.

Dzieci o wyjątkowych zdolnościach przechodzą do stanowiska ze specjalnym trybem nauki

i mogą uzyskać certyfikat wyższego stopnia.

Certyfikaty wręczane są dzieciom po zakończeniu części z zabawami.

Za wydanie certyfikatów podczas imprezy nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Wzór certyfikatu można zobaczyć tutaj:

https://akademiapp.eu/certyfikaty/wzor_certyfikatu_student.jpg

 

Zabawy ruchowe

Oczywiście nie zapomnieliśmy o zabawach ruchowych dla dzieci.

Przygotowaliśmy wspaniałe zabawy przestrzenne jak strzelanie do celu,

Wożenie cegieł taczką, zabawy z piłką i balonami, tor przeszkód.

 

Demonstracja ćwiczeń

Jak prawidłowo wykonać określone ćwiczenie będą pokazywać dzieci z poziomem

certyfikatu Akademii od 6 do 8.

 

Parkingi

Ośrodek posiada dużą ilość miejsc parkingowych. Cena parkingu 10 zł za dobę.

  

Hotel

Hotel Delicjusz, w którym odbywa się DDR2 oferuje dla uczestników imprezy pokoje w cenach:

W cenę pokoju wliczone jest śniadanie.

pok. 1-os        240 zł / doba
pok. 2-os        280 zł / doba
pok. 3-os        360 zł / doba
Pok. 4-os        450 zł / doba

Uczestnicy imprezy rezerwują pokoje we własnym zakresie.

W cenę pokoju wliczone jest śniadanie. Dla nocujących po imprezie z soboty na niedzielę,

tak jak na DDR1 przygotowane jest wspólne śniadanie w formie
szwedzkiego stołu na sali gdzie odbyła się impreza.

https://delicjusz.pl/

Tel. +48 61 8 108 108

Tel. +48 61 8 195 261

Kom. +48 519 059 727

Fax. +48 61 8 195 255

recepcja@delicjusz.pl

 

Przygotowanie imprezy w piątek

Osoby, które przyjadą na imprezę dzień wcześniej w piątek mogą wziąć udział w przygotowaniu sal do imprezy.

Przygotowanie sal rozpoczynamy od godziny 16:00

 

Początek imprezy w sobotę

Oficjalne otwarcie imprezy zaplanowane jest na godzinę 12:00,

ale prosimy o przybywanie już od godziny 11:00,

abyśmy mieli czas na wydanie identyfikatorów i przywitanie gości.

 

Stroje

Zapraszamy rodziców i dzieci do przebierania się w stroje (bal przebierańców),

organizatorzy imprezy także będą poprzebierani.

Tematyka strojów dowolna, ale mile widziane są przebrania związane z czarami.

 

Identyfikatory

Każdy uczestnik imprezy jest zobowiązany nosić na szyi zawieszony identyfikator ze zdjęciem.

Z obowiązku zdjęcia na identyfikatorze zwolnieni są tylko specjalni goście Fundacji.

Identyfikator jest przekazywany uczestnikom imprezy przy wejściu na salę.

W przypadku, gdy uczestnik jest mało podobny do osoby na zdjęciu obsługa ma prawo

do poproszenia o dowód tożsamości. Noszenie identyfikatorów jest wymagane podczas

całego pobytu w ośrodku, także po oficjalnych godzinach trwania imprezy.

Uczestnicy imprezy proszeni są o noszenie identyfikatorów w Sali restauracyjnej.

Aktualne zdjęcia do identyfikatorów należy przesyłać wraz ze zgłoszeniem na imprezę.

 

Informacje na identyfikatorze

Na identyfikatorze znajduje się imię uczestnika oraz nazwa miejscowości lub regionu,

z którego uczestnik przyjechał na imprezę.

W przypadku dzieci na identyfikatorze oznaczono wiek dziecka.

 

Prezenty dla maluszków

Dzieci poniżej 3 roku życia nie biorą udziału w zabawach z nagrodami.

Dla takich maluszków przewidzieliśmy przytulanki,

które dzieci otrzymują przy wejściu na imprezę.

 

Maski do zabawy z widzeniem pozazmysłowym

Każdy uczestnik imprezy bez względu na wiek otrzymuje przy wejściu na imprezę tekturową maskę.

Każda maska posiada wewnątrz numer uczestnika imprezy zgodny z numerem na identyfikatorze.

W ten sposób przy szalonej zabawie nie pomylicie masek.

Długość gumek przy maskach przystosowana jest dla osób dorosłych. Maskę należy przymierzyć

dziecku i odpowiednio skrócić gumkę.

Jeśli maska zniszczy się podczas zabawy możesz wziąć od obsługi imprezy kolejną maskę. 

Dzieci mogą na maskach robić sobie dowolne rysunki.

 

Krzesełka dla maluszków

Dla maluszków przewidzieliśmy specjalne podwyższone siedzonka z miejscem przy mamie.

 

Obuwie

Dla dzieci i dorosłych zalecamy obuwie na zmianę. Zalecamy miękkie obuwie sportowe,

a nawet kapcie. To ma być luźna rodzinna atmosfera.

 

Brak przemówień i wykładów

To jest dzień dziecka z postrzeganiem pozazmysłowym. Tu najważniejsza jest super zabawa.

Podczas całej imprezy przewidziane są tylko dwie części oficjalne:

- przywitanie gości

- rozdanie certyfikatów

Podczas imprezy nie jest prowadzona żadna akwizycja, żadne wykłady, za nic nie są pobierane opłaty.

 

Opieka nad dziećmi

Podczas całego pobytu opiekę nad dziećmi sprawują opiekunowie, z którymi dzieci przyjechały.

 

Harmonogram imprezy

 

piątek - 3.10.2025

od

 do

 czas

 

15:00

18:00

3h

Wspólne przygotowanie sal do zabaw

20:00

23:00

3 h

Pogaduchy integracyjne

20:00

20:45

45 min

Spotkanie z instruktorami prowadzącymi ćwiczenia

 

Sobota - 4.10.2025

od

 do

 czas

 

11:00

12:00

1h

Rozdanie identyfikatorów i przywitanie gości

12:00

12:01

1min

Krótkie przywitanie gości

12:01

13:00

1 h

Blok 1 zabaw dla dzieci z prezentami

13:00

13:30

30 min

Obiad

13:30

14:30

1h

Blok 2 zabaw dla dzieci z prezentami

14:30

15:00

30 min

Kawa, ciasta, lody

15:00

16:00

1h

Blok 3 zabaw dla dzieci z prezentami

16:00

17:00

1h

Blok zabaw dla dorosłych

17:00

17:30

30 min

Wręczenie certyfikatów

17:30

21:00

3,5 h

Zimne Przekąski

18:00

21:00

3h

Animacje dla dzieci Blok 4 zabaw z PP

17:30

23:00

5,5 h

Pogaduchy integracyjne

24:00

8:00

8 h

Grzecznie śpimy, albo…

 

Niedziela  - 02.02.2025

od

 do

 czas

 

 8:00

8:30

 

Wkurzeni wyłączamy budzik

9:00

11:30

2,5 h

Wspólne śniadanie – szwedzki stół - w cenie pokoju

 

12:00

 

Opuszczenie pokoi hotelowych

 

 

Jedzenie

Impreza ma przypominać komunię lub małe wesele.

Przewidzieliśmy 3 posiłki:

- Obiad

- Kawa, ciasto, lody

- Zimne przekąski

Ciasto i zimne przekąski będą na stołach do godziny 21:00.

 

Napoje

Do dyspozycji gości jest stoisko z napojami.

Napoje można zabierać do pokoju hotelowego i na drogę powrotną.

Osoby wyjeżdżające do domu w sobotę mogą sobie zrobić kanapki na drogę.

 

Owoce

Na stołach będą wystawione owoce, które można sobie zabrać na drogę powrotną.

 

Zabawy i konkursy grupowe

Przewidziane są zabawy grupowe na środku Sali dla dzieci i dorosłych.

 

Zabawy z opiekunami

Podczas imprezy dostępnych jest kilka zabaw, w których konieczny jest udział

dziecka wraz z opiekunem.

 

Zabawy dla dorosłych

Jeden blok zabaw zarezerwowany jest dla osób dorosłych.

Osoby dorosłe otrzymują nagrody za 3 pierwsze miejsca w każdej zabawie.

Tak jak dzieci, osoby dorosłe otrzymują diamenciki,

które mogą wymienić na nagrody na osobnym stanowisku dla dorosłych.

 

Animacje dla dzieci

Aby dorośli mogli sobie porozmawiać od godziny 18:00 do godziny 21:00

organizujemy animacje dla dzieci:

- kręcenie waty cukrowej,

- robienie zwierzątek z baloników,

- inne zabawy.

 

Nagrywanie imprezy

Głównym celem imprezy jest promowanie w Polsce postrzegania pozazmysłowego.
Z tego powodu impreza będzie filmowana, a filmiki będą udostępniane w Internecie.

Relacje z imprezy będą udostępnione między innymi na grupie FB

„Świat Działa Inaczej – Grupa Publiczna”.

 

Filmy i zdjęcia uczestników

Wszyscy uczestnicy imprezy mogą filmować i fotografować imprezę telefonami komórkowymi.

Filmowanie kamerą lub aparatem fotograficznym wymaga zgody organizatorów imprezy.

Liczymy na to, że w sieci pojawi się dużo filmików i w ten sposób uczestnicy zabawy pomogą

promować widzenie pozazmysłowe w Polsce.

 

Zakaz transmisji on-line

Na imprezie obowiązuje zakaz transmisji imprezy na żywo.

Wszystkie materiały mogą być publikowane dopiero po zakończeniu imprezy.

 

Alkohol

Na salach, na których odbywa się impreza obowiązuje zakaz spożywania alkoholu.

 

Palenie papierosów i e-papierosów

Podczas pobytu w ośrodku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów tradycyjnych

i e-papierosów wewnątrz budynku.

Dla palaczy wyznaczone jest miejsce na zewnątrz.

 

Muzyka

Podczas imprezy emitowana jest cicha muzyka, aby nie męczyła uczestników.

Muzyka będzie zgłośniona tylko podczas zabaw muzycznych.

 

Prowadzący imprezę

Na imprezie jest prowadzący z mikrofonem.

Uczestnicy imprezy proszeni są o stosowanie się do komunikatów prowadzącego.

 

Kto może wziąć udział w imprezie

Impreza jest otwarta dla wszystkich osób zainteresowanych.

Jeśli interesujesz się Postrzeganiem Pozazmysłowym to ta impreza jest dla Ciebie.

Więcej o otwarciu imprezy dla wszystkich zainteresowanych znajdziesz tutaj:

https://swiatdzialainaczej.pl/ddr_impreza_otwarta/

 

Cena za udział w imprezie

Cena za udział w imprezie wynosi 600 zł brutto od osoby (dorośli i dzieci).

Dla pierwszych 50 osób, które opłacą imprezę cena wynosi 500 zł od osoby (dorośli i dzieci).

 

Z opłaty za udział w imprezie zwolnione są dzieci do 3 roku życia niebiorące udziału w zabawach.

 

Tylko wniesienie opłaty za udział w imprezie powoduje rezerwację miejsca.

 

Zapisy

Ostateczny termin zapisu na imprezę to piątek 10 września 2025.

 

W celu zapisania się na imprezę należy:

1.     Przesłać mailem zgłoszenie https://swiatdzialainaczej.pl/ddr_zgloszenie/

2.     Wraz ze zgłoszeniem przesłać aktualne zdjęcie do identyfikatora

3.     Wraz ze zgłoszeniem dokonać opłaty za udział w imprezie

Brak płatności w terminie 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia powoduje anulowanie zgłoszenia.

 

 

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie wcześniej wpłacona należność jest zwracana

w terminie 14 dni od zakończenia imprezy.

 

 

 

Dodatkowe informacje:

Natali Tel.    532 992 001       

Michał Tel.  881 739 133

E-mail: ddr@akademiapp.eu