Zapraszamy na drugą edycję

Dnia Dziecka Remidium – DDR 2

(Dzień Dziecka z Postrzeganiem Pozazmysłowym)

 

Organizator Imprezy

Organizatorem imprezy jest Fundacja Remidium założona przez Natali Reisner, prowadząca Polską Akademię Postrzegania Pozazmysłowego (PAPP).

Dane fundacji:   KRS-0001036551    NIP-8842819377    REGON-525337575

 

Data Imprezy

Sobota 1 luty 2025.

 

Miejsce imprezy

Hotel - Restauracja Delicjusz

Rosnówko, ul. Poznańska 1 (16km od stacji PKP Poznań Główny)

62-060 Trzebaw

https://delicjusz.pl/

Tel. +48 61 8 108 108

Tel. +48 61 8 195 261

Kom. +48 519 059 727

Fax. +48 61 8 195 255

recepcja@delicjusz.pl

 

Dojazd pociągiem

Dojazd pociągiem z dworca PKP Poznań Główny (24 minuty).

Dojście z dworca Trzebaw Rosnówko – 450 metrów.

 

Czas trwania imprezy

Impreza trwa od 11:00 do 23:00 (12h)

Impreza rozpoczyna się w sobotę o godzinie 11:00 – przywitanie gości

Pierwsza część imprezy związana z zabawami dla dzieci trwa od 12:00 do 17:00.

Druga część imprezy przeznaczona na integrację dzieci i rodziców trwa od 18:00 do 23:00.

Osoby, które mają daleko do domu i nie nocują mogą po godzinie 18:00 swobodnie decydować, o której godzinie kończą imprezę.

 

Cel imprezy

- Pokazanie większej liczby dzieci bawiących się widzeniem pozazmysłowym i przez to promocja tego tematu w Polsce.

- Promocja systemu certyfikacji dzieci przez PAPP.

- Integracja instruktorów widzenia pozazmysłowego oraz rodziców i dzieci z widzeniem pozazmysłowym.

 

Ograniczenie wiekowe

W ćwiczeniach podczas DDR2 mogą wziąć udział dzieci od 3 do 15 roku życia.

 

 

Ograniczenia ilościowe dzieci

Ze względu na zmienioną formułę imprezy wprowadzono limit ilości dzieci do 40 uczestników zabaw.

 

Nagrody dla dzieci

Każde dziecko za udział w zabawach może otrzymać do 12 prezentów.

Dzieci otrzymują prezenty za udział w zabawie bez względu na uzyskany wynik.

 

Nowa forma imprezy

Celem DDR2 jest promowanie systemu certyfikatów dla dzieci Polskiej Akademii Postrzegania Pozazmysłowego.

Zabawy z widzeniem pozazmysłowym prowadzone są przez 10 instruktorów. Każdy instruktor prowadzi podczas imprezy 4 dzieci.

Opiekunowie dzieci siedzą z podopiecznymi przy stołach z instruktorem prowadzącym oraz instruktorem wspierającym i śledzą postępy swoich pociech.

Dzieci wykonują ćwiczenia z karty zaliczeń PAPP dla pierwszych 3 poziomów certyfikatów.

Wykaz ćwiczeń można znaleźć tutaj: https://akademiapp.eu/wykaz_cwiczen_karta_zaliczen.pdf

Na trzy poziomy certyfikacji składa się 9 grup ćwiczeń.

Za próbę wykonania 3 ćwiczeń z każdej grupy dziecko otrzymuje nagrodę.

Wyniki dzieci wpisywane są na karty zaliczeń.

Na końcu imprezy dzieci, które zaliczyły wymagane ćwiczenia otrzymują certyfikaty Akademii. Wszystkie dzieci otrzymują zaświadczenia o zaliczonych ćwiczeniach,

co umożliwia im zdobywanie kolejnych certyfikatów w przyszłości.

W zależności od poziomu dzieci podczas zabawy są przypisywane do różnych stanowisk o różnym stopniu trudności.

 

Zdobywanie certyfikatów

Standardowo podczas imprezy można uzyskać certyfikat PAPP od 1 do 3 stopnia. Dzieci o wyjątkowych zdolnościach przechodzą do stanowiska

ze specjalnym trybem nauki i mogą uzyskać certyfikat wyższego stopnia. Certyfikaty wręczane są dzieciom po zakończeniu części z zabawami.

Za wydanie certyfikatów podczas imprezy nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Wzór certyfikatu można zobaczyć tutaj:

https://akademiapp.eu/certyfikaty/wzor_certyfikatu_student.jpg

 

Ponieważ w każdym bloku zabaw dzieci przypisane są do określonego stanowiska i instruktora, dzieci nie muszą zmieniać stanowisk i stać w kolejce, tak jak na DDR1.

Opiekunowie dzieci nie stoją przy stanowiskach z ćwiczeniami tylko siedzą przy stołach do ćwiczeń razem ze swoimi podopiecznymi i instruktorami.

 

Instruktorzy prowadzący i wspierający

Ćwiczenia prowadzone są przez certyfikowanych instruktorów PAPP. Każdy certyfikowany instruktor jako wsparcie otrzymuje do pomocy instruktora na kursie,

który jeszcze nie otrzymał certyfikatu. W ten sposób każda czwórka dzieci ma 2 osoby prowadzące ćwiczenia.

 

Parkingi

Ośrodek posiada dużą ilość miejsc parkingowych. Cena parkingu 10 zł za dobę.

  

Hotel

Hotel Delicjusz, w którym odbywa się DDR2 oferuje dla uczestników imprezy pokoje w cenach:

pok. 1-os        240 zł / doba
pok. 2-os        280 zł / doba
pok. 3-os        360 zł / doba
Pok. 4-os        450 zł / doba

Uczestnicy imprezy rezerwują pokoje we własnym zakresie.

W cenę pokoju wliczone jest śniadanie. Dla nocujących po imprezie z soboty na niedzielę, tak jak na DDR1 przygotowane jest wspólne śniadanie w formie szwedzkiego stołu na sali gdzie odbyła się impreza.

 

Przygotowanie imprezy w piątek

Osoby, które przyjadą na imprezę dzień wcześniej w piątek mogą wziąć udział w przygotowaniu sal do imprezy.

 

Na przygotowanie sal zaplanowaliśmy 3 godziny od 15:00 do 18:00.

Osoby, które wezmą udział w przygotowaniu imprezy zaproszone są na wspólną kolację o godzinie 18:30.

 

Początek imprezy w sobotę

Oficjalne otwarcie imprezy zaplanowane jest na godzinę 12:00, ale prosimy o przybywanie już od godziny 11:00,

abyśmy mieli czas na wydanie identyfikatorów i przywitanie gości.

 

Stroje

Zapraszamy rodziców i dzieci do przebierania się w stroje (bal przebierańców), organizatorzy imprezy także będą poprzebierani.

Tematyka strojów dowolna, ale mile widziane są przebrania związane z czarami.

 

Identyfikatory

Każdy uczestnik imprezy jest zobowiązany nosić na szyi zawieszony identyfikator ze zdjęciem.

Z obowiązku zdjęcia na identyfikatorze zwolnieni są tylko specjalni goście Fundacji.

Identyfikator jest przekazywany uczestnikom imprezy przy wejściu na salę.

W przypadku, gdy uczestnik jest mało podobny do osoby na zdjęciu obsługa ma prawo do poproszenia o dowód tożsamości.

Noszenie identyfikatorów jest wymagane podczas całego pobytu w ośrodku, także po oficjalnych godzinach trwania imprezy.

Zdjęcia do identyfikatorów należy przesyłać wraz ze zgłoszeniem na imprezę.

 

Informacje na identyfikatorze

Na identyfikatorze znajduje się imię uczestnika oraz nazwa miejscowości lub regionu, z którego uczestnik przyjechał na imprezę.

W przypadku dzieci na identyfikatorze oznaczono wiek dziecka.

 

Prezent dla gości

Przy wejściu na imprezę każda rodzina otrzymuje torebkę z zestawem małego czarodzieja.

Są to akcesoria umożliwiające wykonywanie podstawowych ćwiczeń z widzenia pozazmysłowego po powrocie do domu.

W zestawie są wydrukowane 4 maski do wycięcia. Do zestawu dołączony jest link do filmików jak prawidłowo wykonywać poszczególne ćwiczenia.

 

Prezenty dla maluszków

Dzieci poniżej 3 roku życia nie biorą udziału w zabawach z nagrodami. Dla takich maluszków przewidzieliśmy przytulanki,

które dzieci otrzymują przy wejściu na imprezę.

 

Maski do zabawy z widzeniem pozazmysłowym

Każdy uczestnik imprezy bez względu na wiek otrzymuje przy wejściu na imprezę tekturową maskę.

Każda maska posiada wewnątrz numer uczestnika imprezy zgodny z numerem na identyfikatorze.

W ten sposób przy szalonej zabawie nie pomylicie masek.

Długość gumek przy maskach przystosowana jest dla osób dorosłych. Maskę należy przymierzyć dziecku i odpowiednio skrócić gumkę.

Jeśli maska zniszczy się podczas zabawy możesz wziąć od obsługi imprezy kolejną maskę. Dzieci mogą na maskach robić sobie dowolne rysunki.

 

Stół dla dzieci

Dzieci od 3 roku życia siedzą przy stołach dla dzieci z trochę innym jedzeniem dostosowanym do dzieci.

Jeśli twoje dziecko ma problem z siedzeniem osobno możesz jego krzesełko dostawić do swojego stołu. 

 

Krzesełka dla maluszków

Dla maluszków przewidzieliśmy specjalne podwyższone siedzonka z miejscem przy mamie.

 

Pokój dla maluszków

Zarezerwowaliśmy pokój na parterze o numerze 102 dla matki z dzieckiem.
W pokoju znajduje się łóżeczko dla maluszków i przewijak. W pokoju można w spokoju nakarmić maluszka lub położyć do spania.

  

Obuwie

Dla dzieci i dorosłych zalecamy obuwie na zmianę. Zalecamy miękkie obuwie sportowe, a nawet kapcie. To ma być luźna rodzinna atmosfera.

 

Brak przemówień i wykładów

To jest dzień dziecka z postrzeganiem pozazmysłowym. Tu najważniejsza jest super zabawa.

Podczas całej imprezy przewidziane są tylko dwie części oficjalne:

- przywitanie gości

- rozdanie certyfikatów

Podczas imprezy nie jest prowadzona żadna akwizycja, żadne wykłady, za nic nie są pobierane opłaty.

 

Opieka nad dziećmi

Podczas całego pobytu opiekę nad dziećmi sprawują opiekunowie, z którymi dzieci przyjechały.

 

Harmonogram imprezy

 

piątek - 31.01.2025

od

 do

 czas

 

15:00

18:00

3h

Wspólne przygotowanie sal do zabaw

 18:30

20:00

 1,5 h

Wspólna kolacja

20:00

23:00

3 h

Pogaduchy integracyjne

20:00

20:45

45 min

Spotkanie z instruktorami prowadzącymi ćwiczenia

 

Sobota - 01.02.2025

od

 do

 czas

 

11:00

12:00

1h

Rozdanie identyfikatorów i przywitanie gości

12:00

12:01

1min

Krótkie przywitanie gości

12:01

13:00

1 h

Blok 1 zabaw dla dzieci z prezentami

13:00

13:30

30 min

Obiad

13:30

14:30

1h

Blok 2 zabaw dla dzieci z prezentami

14:30

15:00

30 min

Kawa, ciasta, lody

15:00

16:00

1h

Blok 3 zabaw dla dzieci z prezentami

16:00

17:00

1h

Blok zabaw dla dorosłych

17:00

17:30

30 min

Wręczenie certyfikatów

17:30

21:00

3,5 h

Zimne Przekąski

19:00

19:30

30 min

Ciepły poczęstunek

18:00

21:00

3h

Animacje dla dzieci

17:30

23:00

5,5 h

Pogaduchy integracyjne

24:00

8:00

8 h

Grzecznie śpimy, albo…

 

Niedziela  - 02.02.2025

od

 do

 czas

 

 8:00

8:30

 

Wkurzeni wyłączamy budzik

9:00

11:30

2,5 h

Wspólne śniadanie – szwedzki stół

 

12:00

 

Opuszczenie pokoi hotelowych

 

 

Jedzenie

Impreza ma przypominać komunię lub małe wesele.

Przewidzieliśmy 4 posiłki:

- Obiad

- Kawa, ciasto, lody

- Zimne przekąski

- Gorące danie

Ciasto i zimne przekąski będą na stołach do godziny 21:00.

 

Napoje

Do dyspozycji gości jest stoisko z napojami. Napoje można zabierać do pokoju hotelowego i na drogę powrotną.

Osoby wyjeżdżające do domu w sobotę mogą sobie zrobić kanapki na drogę.

 

Owoce

Na stołach będą wystawione owoce, które można sobie zabrać na drogę powrotną.

 

Zabawy i konkursy grupowe

Przewidziane są zabawy grupowe na środku sali.

 

Zabawy z opiekunami

Podczas imprezy dostępnych jest kilka zabaw, w których konieczny jest udział dziecka wraz z opiekunem.

 

Zabawy dla dorosłych

Jeden blok zabaw zarezerwowany jest dla osób dorosłych. Osoby dorosłe otrzymują nagrody za 3 pierwsze miejsca w każdej zabawie.

Tak jak dzieci, osoby dorosłe otrzymują diamenciki, które mogą wymienić na nagrody na osobnym stanowisku dla dorosłych.

 

Animacje dla dzieci

Aby dorośli mogli sobie porozmawiać od godziny 18:00 do godziny 21:00 organizujemy animacje dla dzieci:

- kręcenie waty cukrowej,

- robienie zwierzątek z baloników,

- inne zabawy.

 

Nagrywanie imprezy

Głównym celem imprezy jest promowanie w Polsce postrzegania pozazmysłowego.
Z tego powodu impreza będzie filmowana, a filmiki będą udostępniane w Internecie.

Relacje z imprezy będą udostępnione między innymi na grupie FB

„Świat Działa Inaczej – Dzień Dziecka”.

 

Filmy i zdjęcia uczestników

Wszyscy uczestnicy imprezy mogą filmować i fotografować imprezę telefonami komórkowymi.

Filmowanie kamerą wymaga zgody organizatorów imprezy.

Liczymy na to, że w sieci pojawi się dużo filmików i w ten sposób uczestnicy zabawy pomogą promować widzenie pozazmysłowe w Polsce.

 

Zakaz transmisji on-line

Na imprezie obowiązuje zakaz transmisji imprezy na żywo. Wszystkie materiały mogą być publikowane dopiero po zakończeniu imprezy.

 

Alkohol

Podczas pierwszej części imprezy z zabawami od 12:00 do 18:00 obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.

Podczas części integracyjnej od godziny 18 dozwolone jest kulturalne spożywanie alkoholu niskoprocentowego (piwo, wino).

Osoby pod nadmiernym wpływem alkoholu mogą zostać wyproszone z sal gdzie odbywa się impreza.

 

Palenie papierosów i e-papierosów

Podczas pobytu w ośrodku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów tradycyjnych i e-papierosów wewnątrz budynku.

Dla palaczy wyznaczone jest miejsce na zewnątrz.

 

Muzyka

Podczas imprezy emitowana jest cicha muzyka, aby nie męczyła uczestników.

Muzyka będzie zgłośniona tylko podczas zabaw muzycznych.

 

Prowadzący imprezę

Na imprezie jest prowadzący z mikrofonem. Uczestnicy imprezy proszeni są o stosowanie się do komunikatów prowadzącego.

 

Zabawy z prezentami

Na imprezie można bez ograniczeń bawić się otrzymanymi prezentami. Do dyspozycji dzieci jest 10 stołów, które na początku imprezy

były wykorzystane do testowania widzenia pozazmysłowego u dzieci. Zbędne opakowania od prezentów należy wrzucać do pudła na opakowania.

Dla ułatwienia rozpakowania prezentów dostępne są cążki, nożyczki, wkrętak.

Dostępne są także baterie jeśli zabawka tego wymaga. W pudełku z akcesoriami dostępne są także pisaki i naklejki samoprzylepne.

Na naklejkach zaleca się wpisanie numeru uczestnika i oznaczenie zabawki naklejką.

 

Kto może wziąć udział w imprezie

Do udziału w imprezie upoważnione są 4 grupy:

 

1.     Dzieci od 3 do 15 roku życia wraz z opiekunami.

2.     Certyfikowani instruktorzy prowadzący ćwiczenia z dziećmi.

3.     Instruktorzy podczas kursu, którzy przerobili minimum 4 pierwsze wykłady kursu.

4.     Sponsorzy nagród dla dzieci lub sponsorzy sprzętu na imprezę, którzy wnieśli do Fundacji darowiznę nie mniejszą niż 500 zł.
Udział sponsora w imprezie wymaga rozmowy weryfikacyjnej.

 

 
Cena za udział w imprezie

Cena za udział w imprezie wynosi 600 zł brutto od osoby (dorośli i dzieci).

 

Opłata za udział w imprezie dzieci i dorosłych, którzy wzięli udział w DDR1 wynosi

500 zł brutto.

 

Z opłaty za udział w imprezie zwolnione są dzieci do 3 roku życia niebiorące udziału w zabawach.

 

Tylko wniesienie opłaty za udział w imprezie powoduje rezerwację miejsca.

 

Zapisy

Ostateczny termin zapisu na imprezę to 22 stycznia 2025.

 

W celu zapisania się na imprezę należy:

1.     Przesłać mailem zgłoszenie https://swiatdzialainaczej.pl/ddr_zgloszenie/

2.     Wraz ze zgłoszeniem przesłać aktualne zdjęcie do identyfikatora

3.     Wraz ze zgłoszeniem dokonać opłaty za udział w imprezie

Brak płatności w terminie 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia powoduje anulowanie zgłoszenia.

 

Rezerwacja miejsc jest dokonywana do wyczerpania limitu 40 dzieci.

 

 

Sponsorowanie nagród

Dzięki sponsorom nagród na DDR1 zorganizowaliśmy dzieciom prawdziwy dzień dziecka. Dzieci wychodziły z imprezy z pełnymi reklamówkami prezentów.

Jako Fundacja zakupiliśmy prawie 1000 prezentów. Kilka osób przywiozło prezenty na imprezę i tym samym przekroczyliśmy ilość ponad 1.000 prezentów.

Podczas imprezy rozdaliśmy dzieciom około 900 prezentów, a pozostałe przekazaliśmy do przedszkola Koala w Kokotowie, które jest pierwszym przedszkolem w Polsce,
które uruchomiło zajęcia z widzenia pozazmysłowego dla swoich maluszków.

Teraz szukamy sponsorów prezentów dla dzieci na DDR2. Od naszych sponsorów zależy jak atrakcyjne nagrody przygotujemy dla dzieci.

Na filmiku możesz zobaczyć jak wyglądała pula prezentów na DDR1:

https://www.facebook.com/swiatdzialainaczej/videos/2667544016765102/?idorvanity=7516181575154359

 

Sponsorowanie sprzętu

Dzięki sponsorom sprzętu teraz możemy organizować kolejny Dzień Dziecka z wykorzystaniem własnego sprzętu.

Dzięki sponsorom mamy między innymi sprzęt nagłaśniający, mikrofony bezprzewodowe, oświetlenie, pompki do balonów,

maszynę do waty cukrowej, słupki hotelowe do rozdzielania stanowisk i wiele innych sprzętów trwałych.

Tu możesz zobaczyć listę tego co jeszcze potrzebujemy i listę tego (na zielono), co udało nam się kupić dzięki sponsorom. 

https://swiatdzialainaczej.pl/ddr_sprzet/

 

Podziękowanie dla sponsorów

Każdemu sponsorowi, który wsparł nas kwotą minimum 200 zł na zakup sprzętu lub nagród dla dzieci przekazujemy dostęp do audiobooka książki

„Postrzeganie pozazmysłowe i małpy w swetrach” co tydzień ukazuje się nowy odcinek (min. 30 min). Dostępnych jest już 5 odcinków książki,

na bazie której prowadzony jest kurs dla instruktorów widzenia pozazmysłowego Polskiej Akademii Postrzegania Pozazmysłowego.

 

Dla osób, które wsparły Fundację kwotą mniejszą niż 200 zł przygotowaliśmy podziękowanie w formie rozdziału (PDF) z wyżej wymienionej książki „Jasnowidzenie”.

 

Prosimy o przesyłanie informacji za pośrednictwem E-mail o wsparciu finansowym fundacji, abyśmy mogli Wam podziękować.

 

 

Opłaty i darowizny prosimy wnosić na rachunek:

Fundacja REMIDIUM

Ul. Ofiar oświęcimskich 30/6

58-160 Świebodzice

77 1090 1258 0000 0001 5408 9550

 

 

Dodatkowe informacje:

Natali Tel.    532 992 001       

Michał Tel.  881 739 133

E-mail: ddr@akademiapp.eu