Zapraszamy
na drugą edycję
Dnia
Dziecka Remidium – DDR 2
(Dzień
Dziecka z Postrzeganiem Pozazmysłowym)
Organizator Imprezy
Organizatorem imprezy jest Fundacja Remidium założona przez Natali
Reisner, prowadząca Polską Akademię Postrzegania Pozazmysłowego (PAPP).
Dane fundacji: KRS-0001036551 NIP-8842819377 REGON-525337575
Data Imprezy
Sobota
1 luty 2025.
Miejsce imprezy
Hotel - Restauracja Delicjusz
Rosnówko, ul. Poznańska 1
(16km od stacji PKP Poznań Główny)
62-060 Trzebaw
Tel. +48 61 8 108 108
Tel. +48 61 8 195 261
Kom. +48 519 059 727
Fax. +48 61 8 195 255
Dojazd
pociągiem
Dojazd pociągiem z dworca PKP Poznań Główny (24
minuty).
Dojście z dworca Trzebaw Rosnówko – 450
metrów.
Czas trwania imprezy
Impreza trwa od 11:00 do 23:00 (12h)
Impreza rozpoczyna się w sobotę o godzinie 11:00 – przywitanie
gości
Pierwsza część imprezy związana z zabawami dla dzieci trwa od
12:00 do 17:00.
Druga część imprezy przeznaczona na integrację dzieci i rodziców
trwa od 18:00 do 23:00.
Osoby, które mają daleko do domu i nie nocują mogą po godzinie
18:00 swobodnie decydować, o której godzinie kończą imprezę.
Cel imprezy
- Pokazanie większej liczby dzieci bawiących się widzeniem
pozazmysłowym i przez to promocja tego tematu w Polsce.
- Promocja systemu certyfikacji dzieci przez PAPP.
- Integracja instruktorów widzenia pozazmysłowego oraz rodziców i
dzieci z widzeniem pozazmysłowym.
Ograniczenie
wiekowe
W ćwiczeniach podczas DDR2 mogą wziąć udział dzieci od 3 do 15 roku życia.
Ograniczenia
ilościowe dzieci
Ze względu na zmienioną formułę imprezy wprowadzono limit ilości dzieci do 40 uczestników zabaw.
Nagrody
dla dzieci
Każde dziecko za udział w zabawach może otrzymać do 12 prezentów.
Dzieci otrzymują prezenty za udział w zabawie bez względu na
uzyskany wynik.
Nowa
forma imprezy
Celem DDR2 jest promowanie systemu certyfikatów dla dzieci
Polskiej Akademii Postrzegania Pozazmysłowego.
Zabawy z widzeniem pozazmysłowym prowadzone są przez 10
instruktorów. Każdy instruktor prowadzi
podczas imprezy 4 dzieci.
Opiekunowie dzieci siedzą z podopiecznymi przy stołach z
instruktorem prowadzącym oraz instruktorem wspierającym i śledzą postępy swoich
pociech.
Dzieci wykonują ćwiczenia z karty zaliczeń PAPP dla pierwszych 3
poziomów certyfikatów.
Wykaz ćwiczeń można znaleźć tutaj: https://akademiapp.eu/wykaz_cwiczen_karta_zaliczen.pdf
Na trzy poziomy certyfikacji składa się 9 grup ćwiczeń.
Za próbę wykonania 3 ćwiczeń z każdej grupy dziecko otrzymuje
nagrodę.
Wyniki dzieci wpisywane są na karty zaliczeń.
Na końcu imprezy dzieci, które zaliczyły wymagane ćwiczenia
otrzymują certyfikaty Akademii. Wszystkie dzieci otrzymują zaświadczenia o
zaliczonych ćwiczeniach,
co umożliwia im zdobywanie kolejnych certyfikatów w przyszłości.
W zależności od poziomu dzieci podczas zabawy są przypisywane do
różnych stanowisk o różnym stopniu trudności.
Zdobywanie
certyfikatów
Standardowo podczas imprezy można uzyskać certyfikat PAPP od 1 do
3 stopnia. Dzieci o wyjątkowych zdolnościach przechodzą do stanowiska
ze specjalnym trybem nauki i mogą uzyskać certyfikat wyższego
stopnia. Certyfikaty wręczane są dzieciom po zakończeniu części z zabawami.
Za wydanie certyfikatów podczas imprezy nie są pobierane żadne dodatkowe
opłaty.
Wzór certyfikatu można zobaczyć tutaj:
https://akademiapp.eu/certyfikaty/wzor_certyfikatu_student.jpg
Ponieważ w każdym bloku zabaw dzieci przypisane są do określonego
stanowiska i instruktora, dzieci nie muszą zmieniać stanowisk i stać w kolejce,
tak jak na DDR1.
Opiekunowie dzieci nie stoją przy stanowiskach z ćwiczeniami tylko
siedzą przy stołach do ćwiczeń razem ze swoimi podopiecznymi i instruktorami.
Instruktorzy
prowadzący i wspierający
Ćwiczenia prowadzone są przez certyfikowanych instruktorów PAPP.
Każdy certyfikowany instruktor jako wsparcie otrzymuje do pomocy instruktora na
kursie,
który jeszcze nie otrzymał certyfikatu. W ten sposób każda czwórka dzieci ma 2 osoby prowadzące
ćwiczenia.
Parkingi
Ośrodek posiada dużą ilość miejsc parkingowych. Cena parkingu 10
zł za dobę.
Hotel
Hotel Delicjusz, w którym odbywa się
DDR2 oferuje dla uczestników imprezy pokoje w cenach:
pok. 1-os 240 zł / doba
pok. 2-os 280 zł / doba
pok. 3-os 360 zł / doba
Pok. 4-os 450 zł / doba
Uczestnicy imprezy rezerwują pokoje we własnym zakresie.
W cenę pokoju
wliczone jest śniadanie. Dla nocujących po imprezie z soboty na niedzielę, tak
jak na DDR1 przygotowane jest wspólne śniadanie w formie szwedzkiego stołu na sali
gdzie odbyła się impreza.
Przygotowanie imprezy w piątek
Osoby, które przyjadą na imprezę dzień wcześniej w piątek mogą
wziąć udział w przygotowaniu sal do imprezy.
Na przygotowanie sal zaplanowaliśmy 3
godziny od 15:00 do 18:00.
Osoby, które wezmą udział w przygotowaniu imprezy zaproszone są na
wspólną kolację o godzinie 18:30.
Początek imprezy w sobotę
Oficjalne otwarcie imprezy zaplanowane jest na godzinę 12:00, ale
prosimy o przybywanie już od godziny 11:00,
abyśmy mieli czas na wydanie identyfikatorów i przywitanie gości.
Stroje
Zapraszamy rodziców i dzieci do przebierania się w stroje (bal
przebierańców), organizatorzy imprezy także będą poprzebierani.
Tematyka strojów dowolna, ale mile widziane są przebrania związane z
czarami.
Identyfikatory
Każdy uczestnik imprezy jest zobowiązany nosić na szyi zawieszony
identyfikator ze zdjęciem.
Z obowiązku zdjęcia na identyfikatorze zwolnieni są tylko
specjalni goście Fundacji.
Identyfikator jest przekazywany uczestnikom imprezy przy wejściu na
salę.
W przypadku, gdy uczestnik jest mało podobny do osoby na zdjęciu
obsługa ma prawo do poproszenia o dowód tożsamości.
Noszenie identyfikatorów jest wymagane podczas całego pobytu w
ośrodku, także po oficjalnych godzinach trwania imprezy.
Zdjęcia do identyfikatorów należy przesyłać wraz ze zgłoszeniem na
imprezę.
Informacje na identyfikatorze
Na identyfikatorze znajduje się imię uczestnika oraz nazwa
miejscowości lub regionu, z którego uczestnik przyjechał na imprezę.
W przypadku dzieci na identyfikatorze oznaczono wiek dziecka.
Prezent dla gości
Przy wejściu na imprezę każda rodzina otrzymuje torebkę z zestawem
małego czarodzieja.
Są to akcesoria umożliwiające wykonywanie podstawowych ćwiczeń z
widzenia pozazmysłowego po powrocie do domu.
W zestawie są wydrukowane 4 maski do wycięcia. Do zestawu
dołączony jest link do filmików jak prawidłowo wykonywać poszczególne
ćwiczenia.
Prezenty dla maluszków
Dzieci poniżej 3 roku życia nie biorą udziału w zabawach z
nagrodami. Dla takich maluszków przewidzieliśmy przytulanki,
które dzieci otrzymują przy wejściu na imprezę.
Maski do zabawy z widzeniem pozazmysłowym
Każdy uczestnik imprezy bez względu na wiek otrzymuje przy wejściu
na imprezę tekturową maskę.
Każda maska posiada wewnątrz numer uczestnika imprezy zgodny z
numerem na identyfikatorze.
W ten sposób przy szalonej zabawie nie pomylicie masek.
Długość gumek przy maskach przystosowana jest dla osób dorosłych.
Maskę należy przymierzyć dziecku i odpowiednio skrócić gumkę.
Jeśli maska zniszczy się podczas zabawy możesz wziąć od obsługi
imprezy kolejną maskę. Dzieci mogą na maskach robić sobie dowolne rysunki.
Stół dla dzieci
Dzieci od 3 roku życia siedzą przy stołach dla dzieci z trochę
innym jedzeniem dostosowanym do dzieci.
Jeśli twoje dziecko ma problem z siedzeniem osobno możesz jego
krzesełko dostawić do swojego stołu.
Krzesełka dla maluszków
Dla maluszków przewidzieliśmy specjalne podwyższone siedzonka z miejscem przy mamie.
Pokój dla maluszków
Zarezerwowaliśmy pokój na parterze o numerze 102 dla matki z
dzieckiem.
W pokoju znajduje się łóżeczko dla maluszków i przewijak. W pokoju można w
spokoju nakarmić maluszka lub położyć do spania.
Obuwie
Dla dzieci i dorosłych zalecamy obuwie na zmianę. Zalecamy miękkie
obuwie sportowe, a nawet kapcie. To ma być luźna rodzinna atmosfera.
Brak przemówień i wykładów
To jest dzień dziecka z postrzeganiem pozazmysłowym. Tu
najważniejsza jest super zabawa.
Podczas całej imprezy przewidziane są tylko dwie części oficjalne:
- przywitanie gości
- rozdanie certyfikatów
Podczas imprezy nie jest prowadzona żadna akwizycja, żadne
wykłady, za nic nie są pobierane opłaty.
Opieka nad dziećmi
Podczas całego pobytu opiekę nad dziećmi sprawują opiekunowie, z
którymi dzieci przyjechały.
Harmonogram imprezy
piątek - 31.01.2025
od |
do |
czas |
|
15:00 |
18:00 |
3h |
Wspólne
przygotowanie sal do zabaw |
18:30 |
20:00 |
1,5 h |
Wspólna
kolacja |
20:00 |
23:00 |
3 h |
Pogaduchy
integracyjne |
20:00 |
20:45 |
45 min |
Spotkanie
z instruktorami prowadzącymi ćwiczenia |
Sobota - 01.02.2025
od |
do |
czas |
|
11:00 |
12:00 |
1h |
Rozdanie
identyfikatorów i przywitanie gości |
12:00 |
12:01 |
1min |
Krótkie
przywitanie gości |
12:01 |
13:00 |
1 h |
Blok
1 zabaw dla dzieci z prezentami |
13:00 |
13:30 |
30 min |
Obiad |
13:30 |
14:30 |
1h |
Blok
2 zabaw dla dzieci z prezentami |
14:30 |
15:00 |
30 min |
Kawa,
ciasta, lody |
15:00 |
16:00 |
1h |
Blok
3 zabaw dla dzieci z prezentami |
16:00 |
17:00 |
1h |
Blok
zabaw dla dorosłych |
17:00 |
17:30 |
30 min |
Wręczenie
certyfikatów |
17:30 |
21:00 |
3,5 h |
Zimne
Przekąski |
19:00 |
19:30 |
30 min |
Ciepły
poczęstunek |
18:00 |
21:00 |
3h |
Animacje
dla dzieci |
17:30 |
23:00 |
5,5 h |
Pogaduchy
integracyjne |
24:00 |
8:00 |
8 h |
Grzecznie
śpimy, albo… |
Niedziela - 02.02.2025
od |
do |
czas |
|
8:00 |
8:30 |
|
Wkurzeni
wyłączamy budzik |
9:00 |
11:30 |
2,5 h |
Wspólne
śniadanie – szwedzki stół |
|
12:00 |
|
Opuszczenie
pokoi hotelowych |
Jedzenie
Impreza ma przypominać komunię lub małe wesele.
Przewidzieliśmy 4 posiłki:
- Obiad
- Kawa, ciasto, lody
- Zimne przekąski
- Gorące danie
Ciasto i zimne przekąski będą na stołach do godziny 21:00.
Napoje
Do dyspozycji gości jest stoisko z napojami. Napoje można zabierać
do pokoju hotelowego i na drogę powrotną.
Osoby wyjeżdżające do domu w sobotę mogą sobie zrobić kanapki na
drogę.
Owoce
Na stołach będą wystawione owoce, które można sobie zabrać na
drogę powrotną.
Zabawy i konkursy grupowe
Przewidziane są zabawy grupowe na środku sali.
Zabawy z opiekunami
Podczas imprezy dostępnych jest kilka zabaw, w których konieczny
jest udział dziecka wraz z opiekunem.
Zabawy dla dorosłych
Jeden blok zabaw zarezerwowany jest dla osób dorosłych. Osoby
dorosłe otrzymują nagrody za 3 pierwsze miejsca w każdej zabawie.
Tak jak dzieci, osoby dorosłe otrzymują diamenciki, które mogą
wymienić na nagrody na osobnym stanowisku dla dorosłych.
Animacje dla dzieci
Aby dorośli mogli sobie porozmawiać od godziny 18:00 do godziny
21:00 organizujemy animacje dla dzieci:
- kręcenie waty cukrowej,
- robienie zwierzątek z baloników,
- inne zabawy.
Nagrywanie imprezy
Głównym celem imprezy jest promowanie w Polsce postrzegania
pozazmysłowego.
Z tego powodu impreza będzie filmowana, a filmiki będą udostępniane w
Internecie.
Relacje z imprezy będą udostępnione między innymi na grupie FB
„Świat Działa Inaczej – Dzień Dziecka”.
Filmy i zdjęcia uczestników
Wszyscy uczestnicy imprezy mogą filmować i fotografować imprezę
telefonami komórkowymi.
Filmowanie kamerą wymaga zgody organizatorów imprezy.
Liczymy na to, że w sieci pojawi się dużo filmików i w ten sposób
uczestnicy zabawy pomogą promować widzenie pozazmysłowe w Polsce.
Zakaz transmisji on-line
Na imprezie obowiązuje zakaz transmisji imprezy na żywo. Wszystkie
materiały mogą być publikowane dopiero po zakończeniu imprezy.
Alkohol
Podczas pierwszej części imprezy z zabawami od 12:00 do 18:00
obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
Podczas części integracyjnej od godziny 18 dozwolone jest
kulturalne spożywanie alkoholu niskoprocentowego (piwo, wino).
Osoby pod nadmiernym wpływem alkoholu mogą zostać wyproszone
z sal gdzie odbywa się impreza.
Palenie papierosów i e-papierosów
Podczas pobytu w ośrodku obowiązuje całkowity zakaz palenia
papierosów tradycyjnych i e-papierosów wewnątrz budynku.
Dla palaczy wyznaczone jest miejsce na zewnątrz.
Muzyka
Podczas imprezy emitowana jest cicha muzyka, aby nie męczyła
uczestników.
Muzyka będzie zgłośniona tylko podczas zabaw muzycznych.
Prowadzący imprezę
Na imprezie jest prowadzący z mikrofonem. Uczestnicy imprezy
proszeni są o stosowanie się do komunikatów prowadzącego.
Zabawy z prezentami
Na imprezie można bez ograniczeń bawić się otrzymanymi prezentami.
Do dyspozycji dzieci jest 10 stołów, które na początku imprezy
były wykorzystane do testowania widzenia pozazmysłowego u dzieci.
Zbędne opakowania od prezentów należy wrzucać do pudła na opakowania.
Dla ułatwienia rozpakowania prezentów dostępne są cążki, nożyczki,
wkrętak.
Dostępne są także baterie jeśli zabawka tego wymaga. W pudełku z
akcesoriami dostępne są także pisaki i naklejki samoprzylepne.
Na naklejkach zaleca się wpisanie numeru uczestnika i oznaczenie
zabawki naklejką.
Kto
może wziąć udział w imprezie
Do udziału w imprezie upoważnione są 4 grupy:
1.
Dzieci od 3 do 15 roku życia wraz z opiekunami.
2.
Certyfikowani instruktorzy prowadzący ćwiczenia
z dziećmi.
3.
Instruktorzy podczas kursu, którzy przerobili
minimum 4 pierwsze wykłady kursu.
4.
Sponsorzy nagród dla dzieci lub sponsorzy
sprzętu na imprezę, którzy wnieśli do Fundacji darowiznę nie mniejszą niż 500
zł.
Udział sponsora w imprezie wymaga rozmowy weryfikacyjnej.
Cena za udział w imprezie
Cena za udział w imprezie wynosi 600 zł brutto od osoby (dorośli i dzieci).
Opłata za udział w imprezie dzieci i dorosłych, którzy wzięli
udział w DDR1 wynosi
500
zł brutto.
Z opłaty za udział w imprezie zwolnione są dzieci do 3 roku życia
niebiorące udziału w zabawach.
Tylko wniesienie opłaty za udział w imprezie powoduje rezerwację
miejsca.
Zapisy
Ostateczny termin zapisu na imprezę to 22 stycznia 2025.
W celu zapisania się na imprezę należy:
1.
Przesłać mailem zgłoszenie https://swiatdzialainaczej.pl/ddr_zgloszenie/
2.
Wraz ze zgłoszeniem przesłać aktualne zdjęcie do
identyfikatora
3.
Wraz ze zgłoszeniem dokonać opłaty za udział w
imprezie
Brak płatności w terminie 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia
powoduje anulowanie zgłoszenia.
Rezerwacja
miejsc jest dokonywana do wyczerpania limitu 40 dzieci.
Sponsorowanie
nagród
Dzięki sponsorom nagród na DDR1 zorganizowaliśmy dzieciom
prawdziwy dzień dziecka. Dzieci wychodziły z imprezy z pełnymi reklamówkami
prezentów.
Jako Fundacja zakupiliśmy prawie 1000 prezentów. Kilka osób
przywiozło prezenty na imprezę i tym samym przekroczyliśmy ilość ponad 1.000 prezentów.
Podczas imprezy rozdaliśmy dzieciom około 900 prezentów, a
pozostałe przekazaliśmy do przedszkola Koala w Kokotowie, które jest pierwszym
przedszkolem w Polsce,
które uruchomiło zajęcia z widzenia pozazmysłowego dla swoich maluszków.
Teraz szukamy sponsorów prezentów dla dzieci na DDR2. Od naszych
sponsorów zależy jak atrakcyjne nagrody przygotujemy dla dzieci.
Na filmiku możesz zobaczyć jak wyglądała pula prezentów na DDR1:
https://www.facebook.com/swiatdzialainaczej/videos/2667544016765102/?idorvanity=7516181575154359
Sponsorowanie
sprzętu
Dzięki sponsorom sprzętu teraz możemy organizować kolejny Dzień
Dziecka z wykorzystaniem własnego sprzętu.
Dzięki sponsorom mamy między innymi sprzęt nagłaśniający,
mikrofony bezprzewodowe, oświetlenie, pompki do balonów,
maszynę do waty cukrowej, słupki hotelowe do rozdzielania stanowisk
i wiele innych sprzętów trwałych.
Tu możesz zobaczyć listę tego co jeszcze potrzebujemy i listę tego
(na zielono), co udało nam się kupić dzięki sponsorom.
https://swiatdzialainaczej.pl/ddr_sprzet/
Podziękowanie
dla sponsorów
Każdemu sponsorowi, który wsparł nas kwotą minimum 200 zł na zakup
sprzętu lub nagród dla dzieci przekazujemy dostęp do audiobooka
książki
„Postrzeganie pozazmysłowe i małpy w swetrach” co tydzień ukazuje
się nowy odcinek (min. 30 min). Dostępnych jest już 5 odcinków książki,
na bazie której prowadzony jest kurs dla instruktorów widzenia
pozazmysłowego Polskiej Akademii Postrzegania Pozazmysłowego.
Dla osób, które wsparły Fundację kwotą mniejszą niż 200 zł
przygotowaliśmy podziękowanie w formie rozdziału (PDF) z wyżej wymienionej
książki „Jasnowidzenie”.
Prosimy o przesyłanie informacji za pośrednictwem E-mail o
wsparciu finansowym fundacji, abyśmy mogli Wam podziękować.
Opłaty i darowizny prosimy wnosić na rachunek:
Fundacja REMIDIUM
Ul. Ofiar oświęcimskich 30/6
58-160 Świebodzice
77 1090 1258 0000 0001 5408 9550
Dodatkowe informacje:
Natali Tel. 532 992 001
Michał Tel. 881 739 133
E-mail: ddr@akademiapp.eu